söndag 15 april 2012

FUNRUN NÄSTA HELG!!! VÄLKOMNA!!


God kväll!
Nu bjuder jag och Alex återigen in till FunRun här i Stockholm.
Så varmt välkommna ni som har lust att följa med igen och såklart även ni som vill vara med på ett FunRun för första gången! :-)
Tanken med FunRun är precis som det låter. Det vill säga gemenskap, glädje och löpning är ledorden. Så hjärtligt välkomna alla härliga löparvänner där ute! Vi kommer att få ett fantastiskt pass tillsammans, det är jag säker på!:-)
När: Lördagen den 21:a April start 10:00
Vart: Vi möts vid Boule Bar, Rålambshovsparken, Stockholm
Distans: Ungefär 25 -30 km, men man hänger med så länge man vill.
Tempo: Runt 5:30-tempo/km
After run: Efter passet så tänkte vi att vi gör som sist; dvs dricker något varmt (..eler kallt?) på ett närliggande cafe´.
Kontakt: Mejla gärna vid intresse, funrunsthlm@gmail.com. Om ni inte har möjlighet att komma just den här dagen, så släng gärna iväg ett mejl  med er mailadress, inför framtida Fun-run-pass! Men jag hoppas att vi ses redan på Lördag! :-)
Foto: Gott och blandat från tidigare "FunRun-långpass"! :-)
Ni hänger väl med?

6 kommentarer:

Lillemor sa...

Hej,

Det är ju Spring Cross loppeb på lördag med 6km, 12km eller 18km. Jag och många av mina löparkollegor ska ivf springa då...

Andreas sa...

Sjukt kul! Dessvärre ska jag resa bort, och jag som frågade nyligen :(

Nästa gång, då jäklar ska jag hänga på!

Johan Kanmert sa...

Låter kul. Hade gärna varit med om jag varit i Stockholm, men det är jag sällan nuförtiden. Men nån gång ska det väl passa...

Hoppas ni får en god tur som de säger i Norge. Hörde att det snöat, låter inget vidare men det slutar väl.

Lycka till imorgon

Lina sa...

Lillemor: va synd, hoppas att du han nästa gång och stort lycka till i morrn!!:-)

Lina sa...

Andreas: okej, vad tråkigt, men nästa gång får vi hoppas att inget står i vägen!!:-)

Johan Kanmert sa...

När blir nästa gäng?